DE 9+ front office | hotels
Maandag 7 april 2025
10.00 – 17.00 uur
Flora Batava Breukelen
€ 595,- ex btw
Voor: Front Office Managers | Supervisors | Potentials
De essentie van deze Front Office training is om vanuit een onderscheidende gastbeleving te werken aan loyaliteit én aan commercieel succes.
Daarnaast leer je hoe je via de ‘kracht van taal’ alle gesprekken in de gastreis verbetert waardoor de gast jou waardeert met een 9+!
Na de training is niet alleen jouw professionele impact vergroot, maar draag je substantieel bij aan het (commerciële-) succes van jouw hotel. Schrijf je vandaag nog in en ontwikkel de taalvaardigheden die jou onderscheiden in de wereld van gastvrijheid.
Wat leer je?
- Hoe je de check-in en check-out kunt versterken door ander taalgebruik.
- Hoe je de HEP theorie kunt toepassen op alle inkomende vragen, opmerkingen, complimenten of klachten, zodat je altijd een 9+ antwoord geeft.
- Hoe maak je de ander blij (werking van gelukshormonen); het creëren van ambassadeurs (gasten en medewerkers).
- Hoe je helpende taalpatronen (HEP) morgen kunt instrueren en borgen bij jezelf en in je team.
Wat zijn de onderwerpen?
- Waarom wil je een 9+ hospitality host zijn?
- Effecten van rationele en emotionele service.
- De kritische succesfactoren voor loyaliteit.
- Hoffelijkheid; dé verboden- en advieswoorden voor respect en loyaliteit.
- Emotie; hoe maak je in ieder gesprek de verbinding met de ander.
- Pro-actief; welke vragen stel je altijd?
- De werking van het (hospitality-)brein.
- Touch Moments; hoe en waar pas je deze toe?
- Coachstappen; een kant en klaar coaching document voor jouw hotel. De check-in en de check-out vertaald naar ‘wat zeg ik’ in plaats van ‘wat doe ik’.
- Format voor een 9+ borgingsplan.
Kan jij niet op deze datum en/of wil je op de hoogte gehouden worden van deze training?
Meld je via deze link aan voor de wachtlijst.
Gemoedelijk, deskundig, relevant, energiek en persoonlijk. Na de training weten alle teamleden hoe zij om een 9+ manier met de gast kunnen communiceren. De energie gaat stromen! Ware Luxe!
Saskia Hoogland | Front Office Manager | Landgoed Lauswolt Beetsterzwaag
Waarom doe je mee?
- Omdat je de inhoud en toepassing van de HEP theorie nergens anders kunt lezen of leren.
- Omdat het borgingsplan ervoor zorgt dat je het direct kunt uitleggen en toepassen waardoor jij en je team direct hét verschil kunnen maken!
- Omdat je de investering in deze training de volgende dag al terugverdiend.
- En omdat het bijdraagt aan jouw werkgeluk; je wordt er HEPpy van.
Praktische informatie
- Maandag 7 april 2025
- 10.00 – 17.00 uur met aansluitend een aangeklede borrel
- Flora Batava Breukelen
- Voor Front Office Managers, Supervisors en receptionisten die willen leren hoe je een 9+ kunt geven in ieder contactmoment door middel van taal.
- € 595,- per persoon exclusief btw en inclusief borgingsplan, lunch en aangeklede borrel
Kan jij niet op deze datum en/of wil je op de hoogte gehouden worden van deze open training?
Meld je via deze link aan voor de wachtlijst
Over Tanja
Tanja is al 20 jaar gespecialiseerd in de psychologie van Hospitality, de kracht van taal en de werking van het brein. Deze kennis heeft zij vertaald naar de HEP theorie; een makkelijk toepasbaar taalmodel om zo tot een 9+ hospitality organisatie te komen.