DE 9+ front office | hotels

Maandag 7 april 2025

10.00 – 17.00 uur
Flora Batava Breukelen
€ 595,- ex btw
Voor: Front Office Managers | Supervisors | Potentials

De essentie van deze Front Office training is om vanuit een onderscheidende gastbeleving te werken aan loyaliteit én aan commercieel succes.
Daarnaast leer je hoe je via de ‘kracht van taal’ alle gesprekken in de gastreis verbetert waardoor de gast jou waardeert met een 9+!

Na de training is niet alleen jouw professionele impact vergroot, maar draag je substantieel bij aan het (commerciële-) succes van jouw hotel. Schrijf je vandaag nog in en ontwikkel de taalvaardigheden die jou onderscheiden in de wereld van gastvrijheid.

Wat leer je?

Wat zijn de onderwerpen?

Kan jij niet op deze datum en/of wil je op de hoogte gehouden worden van deze training?
Meld je via deze link aan voor de wachtlijst.

Tanja Schilthuizen - Neurotransmitters
5/5

Gemoedelijk, deskundig, relevant, energiek en  persoonlijk. Na de training weten alle teamleden hoe zij om een 9+ manier met de gast kunnen communiceren. De energie gaat stromen! Ware Luxe!

Saskia Hoogland | Front Office Manager | Landgoed Lauswolt Beetsterzwaag

Tanja Schilthuizen
Tanja Schilthuizen

Waarom doe je mee?

Praktische informatie

Kan jij niet op deze datum en/of wil je op de hoogte gehouden worden van deze open training?
Meld je via deze link aan voor de wachtlijst

Over Tanja

Tanja is al 20 jaar gespecialiseerd in de psychologie van Hospitality, de kracht van taal en de werking van het brein. Deze kennis heeft zij vertaald naar de HEP theorie; een makkelijk toepasbaar taalmodel om zo tot een 9+ hospitality organisatie te komen.