de 9+ reserveringen | hotels & events
Dinsdag 21 januari 2025
10.00 – 17.00 uur
Flora Batava Breukelen
€ 595,- ex btw
Maximaal 12 deelnemers
Voor: kamer-, zaal- en eventreserveringen
Leer de kunst van verkoop- en adviesgesprekken en ontdek hoe je alle commerciële kansen kunt omarmen met upselling, downselling en crossselling, op basis van persoonlijk guneffect.
Deze training gaat verder dan alleen boekingen; het onthult hoe je van iedere gesprekspartner een trotse ambassadeur maakt, zowel voor jou als voor jouw hotel. Ontwikkel de vaardigheden om gesprekken te transformeren tot onderscheidende, memorabele ervaringen en word commercieel succesvoller.
Ben jij klaar om je verkoopgesprek naar het 9+ niveau te tillen? Schrijf je in voor deze training en ontdek hoe je niet alleen kamers, zalen en events boekt, maar ook waardevolle relaties opbouwt. Kom en ontdek de geheimen van een gesprek dat niet alleen verkoopt, maar een blijvende indruk achterlaat.
Wat leer je?
- Hoe ziet een 9+ advies gesprek eruit?
- De kracht van Taal | Hoffelijkheid.
- Een gast moet bereid zijn zich door jou te willen laten beïnvloeden | Emotie.
- Hoe ben ik altijd Pro-actief?
- Toepassen van de HEP theorie op alle stappen van het het verkoop- of liever gezegd het adviesgesprek.
Wat zijn de onderwerpen?
- Top 3 ergernissen van verkoopgesprekken in de hotellerie en events.
- Hoe vertaal je deze kennis naar jouw voordeel?
- Emotionele verbinding in de opening van het gesprek.
- Hoe vergroot jij jouw invloed op de ander?
- Welke vragen stel je altijd?
- Hoe houd je de leiding in het gesprek?
- Verkopen van voordelen gekoppeld aan het persoonlijke koopmotief van de klant waarbij je de prijs altijd noemt.
- Hoe pas je up- en down-selling toe en waar zitten de additionele verkoopkansen?
- Afsluit technieken en 9+ afsluiting.
- (Prijs-)bezwaren.
- Lastige situaties.
- Interne communicatie; het gat dichten tussen verkoop en operatie.
- Format voor een 9+ borgingsplan voor jou en de afdeling.
Wil je op de hoogte gehouden worden van een volgende trainingsdatum?
Meld je via deze link aan voor de wachtlijst.
“Enthousiasme en passie, dat zie ik als Tanja haar 9+ trainingen geeft! Wat heb ik genoten en veel geleerd tijdens de eerste training die ik van haar kreeg. Nu ook weer, tijdens de meest recente training, hoorde ik alleen maar positieve reacties vanuit het Conference & Events team van Hotel Okura Amsterdam. Doordat Tanja zelf uit het vak komt, sluit de training perfect aan bij ons dagelijkse werk, waarin de kracht van taal concreet wordt toegepast in alle fases van een boekingsproces. Vanaf het aanbieden, contracteren tot aan het plannen en evalueren van een evenement, het is een echte 9+ training!“
– Saskia Klijne | Manager Conference & Events | Hotel Okura Amsterdam
Waarom doe je mee?
- Verkopen is verbaal meesterschap. Pas de HEP theorie toe op jouw gesprekken en ervaar dat het werkt!
- Omdat je de inhoud en toepassing van de HEP theorie (de kracht van taal) op verkoopgesprekken nergens anders kunt lezen of leren.
- Omdat het borgingsplan ervoor zorgt dat je het direct kunt uitleggen en toepassen waardoor jij en je team direct hét verschil kunnen maken!
- Omdat je de investering in deze training, de volgende dag al terugverdiend.
- En omdat het bijdraagt aan jouw werkgeluk; je wordt er HEPpy van.
Praktische informatie & aanmelden
- Dinsdag 21 januari 2025
- 10.00 – 17.00 uur met aansluitend een aangeklede borrel
- Flora Batava Breukelen
- Voor iedereen die kamer-, zaal- of eventreserveringen aanneemt en wil leren hoe je commercieel succesvoller wordt door middel van een onderscheidend- en memorabel gesprek
- € 595,- per persoon exclusief btw en inclusief borgingsplan, lunch en aangeklede borrel
"*" geeft vereiste velden aan
Wil je op de hoogte gehouden worden van een volgende trainingsdatum?
Meld je via deze link aan voor de wachtlijst.
Over Tanja
Tanja is al 20 jaar gespecialiseerd in de psychologie van Hospitality, de kracht van taal en de werking van het brein. Deze kennis heeft zij vertaald naar de HEP theorie; een makkelijk toepasbaar taalmodel om zo tot een 9+ hospitality organisatie te komen.