HOSPITALITY Masterclass
– OVER DE PSYCHOLOGIE VAN GASTVRIJHEID EN DE KRACHT VAN TAAL –
Woensdag 19 maart 2025 | Woensdag 26 november 2025
14.00 – 17.00 uur
AFAS Theater Leusden
€ 375,- ex btw
Wat leuk dat je geïnteresseerd bent in deze unieke open masterclass over de psychologie van hospitality en de kracht van taal!
Ontdek de kunst van gastvrije conversaties met de HEP methodiek. Leer hoe je jouw gesprekken verrijkt, gelukshormonen stimuleert en daardoor doelbewust werkt aan het goede gevoel van je gast of klant. Ontdek hoe je dit kunt overbrengen op je team en hoe het bijdraagt aan jouw eigen werkgeluk. Verander dialogen in 9+ ervaringen! Een reis naar onderscheidende gastbeleving, loyaliteit, commercieel succes en persoonlijk werkgeluk. Mis het niet!
Wat is de doelstelling?
Hoe je via helpende taalpatronen (HEP theorie) alle gesprekken in de gast- of klantreis verbetert waardoor de gast jou waardeert met een 9+!
Vanuit een onderscheidende gast- of klantbeleving werken aan je imago, de senioriteit van jezelf en je collega’s én aan commercieel succes.
Wat leer je?
- Hoe je gastvrijheid naar een hoger niveau tilt in jouw team of organisatie door middel van de kracht van taal.
- Hoe je jouw invloed op de ander vergroot.
- Hoe het brein werkt en hoe je hier je voordeel mee kunt doen.
- Hoe je helpende taalpatronen (HEP) morgen kunt instrueren en kunt borgen bij jezelf en in je team.
Wat zijn de onderwerpen?
- Wat is jouw doel?
- Waarom heb je niets aan ‘tevredenheid’?
- Waarom is een 9+ zo belangrijk om te ontvangen en hoe doe je dat?
- Het verschil tussen proces service & emotionele service.
- De top 3 frustraties van het internationale publiek m.b.t. hospitality en gastvrijheid.
- HEP theorie; de basis van een 9+ organisatie; de ‘herinnering van het gevoel’.
- De kracht van Taal | Hoffelijkheid | wat zijn de ‘verboden woorden’ en advieswoorden waar het brein gelukkig van wordt?
- Een gast moet bereid zijn, zich door jou te willen laten beïnvloeden |Emotie | Hoe gebruik ik dat in al mijn contactmomenten?
- Hoe ben ik altijd Pro-actief? Welke vragen stel ik altijd?
- Het creëren van ‘Touch Moments’.
- Hoe maak je coachstappen op alle momenten van de waarheid binnen de customer journey om hospitality terug te kunnen brengen naar instructie niveau waardoor je het managerial heel goed kunt ondersteunen?
- Borgen in de praktijk vanuit leiderschap!
- Hoe beantwoord je de top 10-meest gestelde vragen op jouw afdeling of bedrijf (via de HEP methodiek) zodat je altijd een 9+ gesprek creëert.
Kan jij niet op deze datum en/of wil je op de hoogte gehouden worden van deze open masterclass?
Meld je via deze link aan voor de wachtlijst.
Een echte Hospitality professional die met haar energie, kennis, drive en aanstekelijk enthousiasme zowel het management als de medewerkers weet te raken. Haar aanpak is er een van no nonsense, van zaken terugbrengen naar het niveau van houding, gedrag en taalgebruik. Ze heeft een essentiële rol gespeeld in het leggen van een fundament voor de 9+ gastbeleving.
– Noel Leise |Director of Operations | Holland Casino
Waarom doe je mee?
- Omdat je de inhoud en toepassing van de HEP theorie nergens anders kunt lezen of leren.
- Omdat je het de volgende dag direct in de praktijk kunt toepassen en daardoor hét verschil kunt maken!
- En omdat je er HEPpy van wordt…
Kan jij niet op deze datum en/of wil je op de hoogte gehouden worden van deze open masterclass?
Meld je via deze link aan voor de wachtlijst.
Praktische informatie & aanmelden
- Woensdag 19 maart 2025 | Woensdag 26 november 2025
- 14.00 – 17.00 uur met aansluitend een aangeklede borrel
- AFAS Theater in Leusden
- Voor iedereen met direct gasten-, klanten-, patiënten- of medewerkerscontact
- € 375,- per persoon exclusief btw.
"*" geeft vereiste velden aan
Kan jij niet op deze datum en/of wil je op de hoogte gehouden worden van deze open masterclass?
Meld je via deze link aan voor de wachtlijst.
Over Tanja
Tanja is al 20 jaar gespecialiseerd in de psychologie van Hospitality, de kracht van taal en de werking van het brein. Deze kennis heeft zij vertaald naar de HEP theorie; een makkelijk toepasbaar taalmodel om zo tot een 9+ hospitality organisatie te komen.